Hoe maak je fans van je klanten? Overtref hun verwachtingen! Inderdaad geen hersenchirurgie, dit uitgangspunt. Maar het ook echt uitvoeren is een stuk moeilijker! Burgers geeft een stapel zeer handige …
Soort: Recensie
-
-
Tactisch management, duurzaamheid & Innovatie
Recensie: Het begint hier warm te worden – cool!
by Ellyby EllyLachen om klimaatverandering? Dat is vloeken in de kerk! Of toch niet? De Schotse klimaatwetenschapper Matt Winning is (ook) stand-up comedian en doet alles om mensen maar te laten luisteren …
-
Heerlijk, weer een managementnovelle, en eentje met een twist! Maak een fan van uw klant van Ken Blanchard en Sheldon Bowles is een grappige klassieker uit 1993. Gedateerd? Ja en …
-
Strategisch management, maatschappij & economie
Recensie: Eigen welzijn eerst – overtuigend betoog
by Ellyby EllyRoxane van Iperen ken ik van het prijswinnende ’t Hooge Nest. Dit essay uit 2022 is net zo fraai geschreven, en onderzoekt ook de historie. Niet van de Jodenvervolging, maar …
-
Ik las Buy-ology (Koop mij in het Nederlands) van Martin Lindstrom. Ik geef je een mini-recensie van ongeveer 2 minuten leestijd. Wat was mijn opinie over dit boek? 4 *
-
Tactisch management, duurzaamheid & Innovatie
Recensie: dealen met de Green Deal – overzichtelijk
by Ellyby EllyErgens mee dealen … dat betekent meestal met veel weerstand het minimale doen. En laat dat nu juist niet de insteek van dit fijne boek zijn! David Boekel (RSM Accountants) …
-
-
De beroepsbrandweer van Amsterdam: seksistisch, racistisch en ridicuul macho. Maar ook onbetrouwbaar, onethisch en belastinggeld verspillend. Ja, ze kunnen goed brandjes blussen. Maar dat doen ze maar 1% (geen typo!) …
-
Als Wouter Hart in 2012 met Verdraaide organisaties zo’n zinnig en inspirerend boek kan schrijven zonder zelf managementboeken te lezen, door alleen maar te observeren, patronen te zien, waarom zou …
-